مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

نصب شیر اختصاصی کولرها

باسمه تعالی 

       با احترام به استحضار ساکنین محترم میرساند کلیه شیرهای اصلی ۵/۲  کشویی کولر پشت بامها به تعداد ۹۰ عدد به دلیل نا مناسب بودن و عدم کیفیت و اینکه متصدی پیشین تاسیسات قبلا از شیرهای گاز برای انشعابات آب استفاده کرده بود و عدم مقاومت شیرهای گاز در برابر فشار آب باعث ترکیدگی تعداد زیادی از آنها و به هدر رفتن آب در پشت بامها میگردید ، تعویض گردید . همچنین کلیه انشعابات آب انفرادی کولرها ( کلکتورها ) که فاقد شیر فلکه بود به تعداد حدود 270 عدد شیر فلکه نصب گردید و حدود 200 متر از شلنگ های پوسیده کولر های ۷۰ واحد از ساکنین که دارای آبریزی بود تعویض گردید تا شاهد به هدر رفتن آب و آب گرفتگی پشت بامها و هزینه های تحمیلی آب به مجتمع و خسارت دیدن طبقات چهارم نباشیم . شایان ذکر است مبالغ تعمیرات و نصب و تهیه شیرفلکه یا شلنگ جهت ساکنینی که شلنگ کولرهایشان دارای آب ریزی بوده یا انشعاب کولرشان فاقد شیر فلکه بود که حدود 3000 تومان میباشد به حساب آنها گذارده شده است . مع الوصف زین پس ساکنین محترم میتوانند با قطع یا وصل نمودن آب کولرهای خود ازطریق شیر فلکه اختصاصی به راحتی به سرویس کولر مبادرت ورزند . 

هیئت مدیره مجتمع غدیر      

تعویض نگهبان

باسمه تعالی 

         احتراما به استحضار ساکنین محترم میرساند پیرو شکایات و مشاهدات مکرر شما عزیزان و اعضاء محترم هیئت مدیره مبنی بر عدم انجام وظایف احدی از نگهبانان با توجه به اینکه متاسفانه جلسات متعدد با ایشان و تذکرات شفاهی و کتبی مثمرثمر واقع نگردید و با توجه به عدم تمکین ایشان به انجام امور محوله و خوابیدن در سر پست و انجام امور دور از شأن نگهبانان و عدم توجه به رفت و آمد خودرو ها و عدم برخورد شایسته و ... لذا ایشان با اکثریت آراء هیئت مدیره اخراج گردید و نفر جدید موقت جایگزین ایشان شده است .  

مدیر عامل - تدین  

متصدی برق و تاسیسات مجتمع

باسمه تعالی 

       احتراما به استحضار ساکنین محترم میرساند پیرو گزارشات و شکایات مکرر شما عزیزان مبنی بر عدم توانایی متصدی تاسیسات در انجام وظایف بدلیل عمل قلب باز و همچنین عدم توانایی ایشان در تعویض لامپها و یا بالا رفتن از چند پله تا پشت بام جهت بازدید های دوره ای و نداشتن  مدرک یا تخصص یا تجربه در زمینه کار برق یا تاسیسات و  ... ، لذا با ایشان تسویه حساب گردید و از خدمات ایشان قدردانی شد . لازم به ذکر است هم اکنون کلیه امور تاسیساتی و برق مجتمع به صورت مقطعی در هنگام نیاز با استفاده از تکنسین مجرب و به صورت فاکتوری انجام میپذیرد که در عین بالا بردن کیفیت خدمات دهی باعث پایین آمدن 70 درصدی هزینه مجتمع در این راستا گردید . 

هیئت مدیره مجتمع  

جمع آوری معوقات شارژ

باسمه تعالی 

     با احترام به اطلاع ساکنین محترم میرساند متاسفانه به دلیل بد قولی و بد حسابی عده ای از ساکنین نسبت به پرداخت حق شارژ ، تعدادی از پروژه های در دست اقدام هیئت مدیره نظیر پروژه نصب دوربین و پروژه نصب وسایل ورزشی و سیستم آبیاری تحت فشار فضای سبز و ... موقتا مسکوت مانده لذا تصمیم گرفته شده آندسته از ساکنین که با عدم پرداخت بموقع شارژ حق دیگر ساکنین خوش حساب را ضایع نموده و باعث ایجاد خلل در امر خدمات رسانی از سوی هیئت مدیره میگردند ، پس از تذکر شفاهی و کتبی با اظهار نامه توجیه و در صورت عدم اقدام به پرداخت بدهی ، به مراجع قانونی معرفی گردند . لذا بدینوسیله اعلام میگردد از سوی هیئت مدیره در قبال جریمه های ریالی صادره در آراء مراجع قانونی که تا سقف دو برابر و نیم مبلغ بدهی میباشد هیچگونه گذشت و چشم پوشی صورت نمیگیرد تا حق دیگر ساکنین خوش حساب مجتمع تضییع نگردد .  

هیئت مدیره مجتمع