مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

صندوق انتقادات و پیشنهادات

 

 

قال علی علیه السلام :

«لا تُدْخِلَنَّ فى مَشْوَرَتِکَ بَخیلا یَعْدِلُ بِکَ عَنِ الْفَضْلِ، وَ یَعِدُکَ الْفَقْرَ، وَ لا جَباناً یُضْعِفُکَ عَنِ الاُْمُورِ، وَ لا حَریصاً یُزَیِّنُ لَکَ الشَّرَهَ بِالْجَوْرِ»;

«با افراد بخیل مشورت مکن که تو را از خدمت به خلق خدا بازمى دارند و از تهیدستى مى ترسانند، و با افراد ترسو مشورت مکن که اراده تو را براى انجام کارهاى مهمّ تضعیف مى کنند، و اشخاص حریص را مشاور خود قرار مده که حرص را با ستمگرى در نظر تو زینت مى بخشند» 

 نهج البلاغه، نامه 53.  

 

از آنجا که انتقاد به عنوان یک فرآیند نظـارتی بر مجموعـه عملکرد جریان مدیریت در هیئت مدیره منتخب شما درمجتمع عـمـل میکندبر آن شدیم تا این بخش را جهت ارائه انتقادات و پیشنهادات شما سروران در سایت تعبیه نماییم .

شما سروران میتوانید با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود در این قسمت مارا در هرچه مطلوب تر کردن خدمت رسانی یاری کنید.

                               هیئت مدیره

نصب شیرفلکه آب کولرها

با سلامی دوباره و عرض تبریک به ساکنین محترم به مناسبت انتخاب مدیر عامل جدید 

بدینوسیله به اطلاع کلیه عزیزان میرساند با توجه به اینکه لوله های آب رسانی کولر ها در پشت بام ها فاقد شیر فلکه بوده است و متناوبا در فصل تابستان مشاهده گردیده است که از تعدادی از لوله ها آب فراوانی به روی پشت بام ریخته و نشت میکرده است که خود باعث مشکلات بعدی میگردیده ، لذا هیئت مدیره اقدام به خرید و نصب شیر فلکه جهت تمامی خروجی های آب کولر ها کرده است . به همین منظور محتمل است در طرف صبح آب مصرفی واحد شما به مدت چند ساعت قطع گردد. لذا پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما عزیزان کمال تشکر را داریم .

انتخاب مدیر عامل جدید

بسمه تعالی 

با سلام و احترام و با استعانت از یاری های خداوند متعال هیئت مدیره منتخب شما در چند روز گذشته رزومه کاری و سوابق مدیریتی چندین نفر را برای انتخاب مدیر عامل اصلح جهت عزیزان بررسی و در نهایت آقای محمد هادی تدین را که دارای سوابق مدیریتی در سالهای 81 و 83 و 87 و 88 در زون غربی بوده اند انتخاب و نامبرده از روز 20/02/89  مشغول به کار خواهد گردید 

توفیق نامبرده را در خدمت رسانی از خداوند باری تعالی خواستاریم.

نصب فنر دربهای ورودی

با سلام خدمت ساکنین محترم 

به استحضار شما عزیزان میرسانیم جهت سهولت تردد در بلوکها و به منظور افزایش امنیت راهروها هیئت مدیره اقدام به خرید و نصب فنر جهت درب های ورودی بلوکها با هزینه ای بالغ بر یک میلیون و چند صد هزار تومان کرده است لذا از شما ساکنین محترم خواهشمندیم جهت باز نمودن درب از داخل از دستگیره  تعبیه شده  استفاده نمایید و از کشیدن زنجیر قفلهای درب از داخل اکیدا خودداری فرمایید. 

لازم به ذکر است چون تعدادی از دربهای ورودی ها با مشکل رگلاژ همراه بوده است لذا در بازدیدهای بعدی فنر های الصاقی تنظیم و مشکلات احتمالی رفع میگردد. 

همچنین در صورت دارا بودن مشکل احتمالی لطفا مراتب را به دفتر مدیر عامل اعلام فرمایید. 

با سپاس و با آرزوی سلامتی برای شما عزیزان